Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.

Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kurzem provází GroupM Nexus a Pavel Pajkrt
Chcete zjistit, jaké dotazy vyhledávají lidé nejčastěji na internetu? Potřebujete vědět, o co se zajímají a jaké mají preference? Rádi byste se naučili s výslednými daty dále pracovat a stavět na nich svou marketingovou strategii? Celý popisek
Naučíte se, jak získat kompletní analýzu klíčových slov přímo pro svůj web. Lépe poznáte své zákazníky a budete schopni své náklady na propagaci rozložit efektivněji.
Konkrétně se dozvíte:
Pro koho je kurz určen?
28 lekcí · 1:56 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyPomáháme firmám růst v online marketingu
Jsme digitální agentura, která propojuje znalosti a zkušenosti více než 110 specialistů v pražské pobočce. Baví nás svět onlinu a spojuje láska k datům. Marketing by podle nás měl být efektivní, kvalitní, přínosný a hravý. A přesně takoví jsou i lidé v GroupM Nexus. Rádi sdílíme naše nasbírané zkušenosti na školeních, abychom posouvali úroveň komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti.
SEO Team Leader
Pavel Pajkrt pracoval ve firmě H1.cz, která se stala součástí GroupM Nexus na pozici SEO Team Leader. Mezi jeho klienty patřili Vodafone, ČSOB pojišťovna, Citibank či IKEA. V online marketingu působí už více než 10 let. V minulosti se věnoval tvorbě webů, dlouhodobým i krátkodobým kampaním, ale též navrhování věrnostních programů. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Dobře a srozumitelně vysvětlené i s příklady.
Výborně zpracovaný kurz, který velmi dobře vysvětluje problematiku začátečníkům.
Prehľadné a výstižné, asi má zmysel skôr pre SEO špecialistov, ktorý so spomínanými toolmi už chvíľu pracujú, mnohé už teraz vypadajú úplne inak, ale princípy sú v zásade stále rovnaké. U Open Refine mi trochu chýbala zásadná funkcia clusterizácie rôznych verzií fráz, rovnako n-gramy, kolokácie, subqueries, ale to je spíš pre KWA s väčšou granularitou. Inu, robiť kľúčovku pre celú tak rozsiahlu oblasť ako Vlasová kozmetika (o Kozmetike ako takej ani nehovoriac) je ošemetné, z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že tam sú desaťtisíce relevantných fráz (minimálne pred čistením), takže ak nemáte vopred nejaký model, tak je to pohľad hodne z výšky bez detailov, len tie najhľadanejšie termíny, ale aj to môže byť užitočné.