Lean Canvas: Od nápadu k fungujícímu byznysu

Sleva -50 %

Kurzem provází  Josef Dvořák a Míša Vlasáková

Vhodné k poslechu

Nápad má kdekdo. Úspěšný produkt ale musí mít kromě dobré myšlenky i fungující business model.

Pouze s firemní licencí

Celková délka

31 min

Počet lekcí

11

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Máte nápad na nový produkt a chcete ho realizovat? Podle výzkumů až 80 % nových produktů neuspěje, nejčastěji proto, že se tvůrci nápadu zamilují do svého řešení a jdou ho rovnou hlava nehlava vyrobit. Výsledkem jsou často produkty, které nikdo nepotřebuje.

V kurzu si osvojíte Business modelování pomocí Lean Canvas(u).

Pokud chcete s novým produktem uspět, potřebujete najít fungující business model předtím, než začnete investovat do jeho výroby a zároveň dřív, než vám dojdou peníze, motivace nebo se to podaří někomu jinému. Cesta od nápadu k fungujícímu business modelu není lineární, je plná slepých uliček a iterací. V kurzu se naučíte používat velmi užitečný nástroj Lean Canvas, který vám pomůže se na této cestě neztratit.

Kurz je zejména vhodný pro ty, kteří chtějí zvýšit pravděpodobnost úspěchu nového produktu.

V kurzu se naučíte:

  • Používat nástroj Lean Canvas na praktickém příkladu z naší inovační praxe
  • Přemýšlet způsobem, který zvyšuje šance na úspěch nového produktu na trhu

Kurz je určený pro:

  • Produktové manažery, kteří chtějí posílit svoje dovednosti v tvorbě inovativních produktů
  • Podnikatele, kteří mají nápad, který chtějí realizovat
  • Pro kohokoliv s podnikavým duchem 

Studijní materiál ke kurzu:

  • Pod první lekcí si můžete stáhnout Lean Canvas šablonu
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Josef Dvořák

Partner

Josef je zkušeným produktovým manažerem a partnerem inovační agentury Direct People. Podílel se na více než dvou desítkách projektů pro klienty z různých odvětví. Jeho klienty jsou například Linet, LMC aj. Jeho hlavní misí je objevovat a přivádět na trh inovativní produkty, které zejména velkým firmám přináší nové zdroje růstu.


Míša Vlasáková

Innovation Leader

Míša je unikátní kombinací produktového manažera, psychologa a lektora. V inovační agentuře Direct People má bohaté zkušenosti s vedením inovačních, vzdělávacích a výzkumných projektů. Jejími klienty jsou například Dr. Max, LMC, Mastercard aj. Její hlavní misí je využít psychologickou praxi pro hluboké pochopení potřeb a problémů zákazníků, na čemž staví tvorba inovativních produktů.

Hodnocení kurzu

88 %

132 hodnocení
77x
32x
19x
4x
0x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Petra M.

Stručné představení metody pro ty, kteří se s ní ještě nesetkali. Mimo šablony by byla fajn i stručná příručka (např. s poznámkami, které už se i tak ve videu objevily).


Henrich A.

Urči vhodné pre tých, ktorým pri tvorbe biznis plánu lietajú myšlienky kade tade a premýšľajú nad všetkým naraz.


Andrej H.

Získal som v krátkom čase použiteľný model.

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.