Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Jak na sítě: copywriting
Sleva -50 %Kurzem provází Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková a Jak na sítě
Naučte se zaujmout uživatele na sociálních sítí. Jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst? A jak prodávat lidem, kteří na sítě nepřišli nakupovat? Zjednodušte si psaní textů tím, že se naučíte základy copywritingu pro sociální sítě. Celý popisek
Digitální vypravěčka na volné noze
Je spoluautorkou tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vede kurzy kreativních technik a obsahového marketingu. Stojí za projekty Posviťsi.cz, Plnykecky.cz nebo Nestereo.com. Píše nejčtenější český newsletter o kreativitě 3Ká. Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020.
konzultantka v oboru sociálních médií
Eliška je jedna z nejzkušenějších marketingových lektorek v Česku. Víc než 12 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Jejím hlavním cílem je naučit co nejvíce lidí pracovat s těmito službami, nebát se jich a využít je k lepším výsledkům. Má za sebou přes 800 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro víc jak 11 000 posluchačů. Měla to potěšení pracovat pro společnosti RENOMIA, Prague.eu, CzechTourism, Člověk v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká spořitelna, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy, Charita Česká republika, ČSOB a další desítky skvělých klientů. Společně s Michelle Losekoot v roce 2019 vydala knižní bestseller Jak na sítě, kterého se prodalo už přes 35 tisíc kopií Pravidelně spolu pořádají školení Jak na sítě, které je dostupné i v digitální verzi. Zároveň Eliška natáčí stejnojmenný podcast, kam si zve zajímavé hosty z praxe. Založila také semestrální projekt Social Media Akademie. Působí v porotách marketingových soutěží, moderuje a přednáší na odborných konferencích. Kromě jiných cen získaly s Michelle v roce 2020 ocenění Osobnosti digitálního marketingu WebTop100.
Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoří už od roku 2016. Proškolily přes 20 tisíc účastníků z malých i velkých firem, nadnárodních korporací, z neziskového sektoru i ze státních institucí. Jsou autorkami nejprodávanější české knihy o marketingu na sociálních sítích Jak na sítě a držitelkami několika ocenění, včetně Osobnost digitálního marketingu roku 2020. Píšou newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz
92 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Moc pěkný kurz jako úvod do problematiky se základními body k dalšímu rozvoji.
Super, rychlé a přehledné vysvětlení podstaty
Top, výstižné , stručné!🩷