Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Jak na sítě: obsah na sociálních sítích
Sleva -50 %Kurzem provází Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková a Jak na sítě
Co mám na ty sítě pořád dávat? Co je to dobrý obsah a jak se pozná? A jak mám vědět, jestli funguje? Naučte se základní pravidla pro vytváření obsahu na sociálních sítích a vymýšlet opravdu smysluplné příspěvky. Celý popisek
Digitální vypravěčka na volné noze
Je spoluautorkou tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vede kurzy kreativních technik a obsahového marketingu. Stojí za projekty Posviťsi.cz, Plnykecky.cz nebo Nestereo.com. Píše nejčtenější český newsletter o kreativitě 3Ká. Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020.
konzultantka v oboru sociálních médií
Eliška je jedna z nejzkušenějších marketingových lektorek v Česku. Víc než 12 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Jejím hlavním cílem je naučit co nejvíce lidí pracovat s těmito službami, nebát se jich a využít je k lepším výsledkům. Má za sebou přes 800 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro víc jak 11 000 posluchačů. Měla to potěšení pracovat pro společnosti RENOMIA, Prague.eu, CzechTourism, Člověk v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká spořitelna, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy, Charita Česká republika, ČSOB a další desítky skvělých klientů. Společně s Michelle Losekoot v roce 2019 vydala knižní bestseller Jak na sítě, kterého se prodalo už přes 35 tisíc kopií Pravidelně spolu pořádají školení Jak na sítě, které je dostupné i v digitální verzi. Zároveň Eliška natáčí stejnojmenný podcast, kam si zve zajímavé hosty z praxe. Založila také semestrální projekt Social Media Akademie. Působí v porotách marketingových soutěží, moderuje a přednáší na odborných konferencích. Kromě jiných cen získaly s Michelle v roce 2020 ocenění Osobnosti digitálního marketingu WebTop100.
Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Autorská dvojice Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoří už od roku 2016. Proškolily přes 20 tisíc účastníků z malých i velkých firem, nadnárodních korporací, z neziskového sektoru i ze státních institucí. Jsou autorkami nejprodávanější české knihy o marketingu na sociálních sítích Jak na sítě a držitelkami několika ocenění, včetně Osobnost digitálního marketingu roku 2020. Píšou newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz
91 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Skvělé díky! Shlédla jsem na "jeden nádech". Kurz má hlavu a patu! Díky
prostě jasné, srozumitelné, a dobře se poslouchá.
Velice zajímavé. :-)