Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Jak vybrat dobrého obchodníka
NejprodávanějšíKurzem provází KP2 Czech Republic s.r.o. a Jiří Březina
Mnoho z Vás se jistě setkalo se situací, kdy jste měli „skvělého“ kandidáta na obchodníka. Po pohovoru s ním jste odcházeli nadšeni, podle všech indicií to měl být prodejní „superman“. Záhy po jeho přijetí však tato euforie vyprchala. Co se to stalo? Celý popisek
Proč „kůň“, na kterého jsme vsadili, selhal? To, co Vám nyní zmiňuji, znám velice dobře ze své předchozí praxe, kdy jsem do svého týmu několikrát přijal obchodníka, o kterém jsem byl zprvu přesvědčen, že bude „terno“, ale opak byl pravdou. A naopak, někdy jsem přijal někoho, kde jsem si nebyl jist, jak to dopadne a z tohoto člověka se vyklubal špičkový obchodník, na kterého jsem byl právem pyšný.
Tyto své zkušenosti jsem postupem doby transformoval do metody, podle které dnes vybírám obchodníky do celé řady firem. V tomto kurzu se naučíte postup, jak vést přijímací pohovor s kandidáty na obchodní pozice s cílem rozpoznat jejich skutečné kvality. Poznáte nejenom to, jak se prezentují a jak navenek komunikují, ale především jejich skutečné kompetence potřebné pro přinášení nového businessu. Tato metoda je určena speciálně pro nábor akvizičních obchodníků v segmentu B2B.
Co se v kurzu naučíte
- Ukážeme si, jaké změny se v posledních letech odehrávají na B2B trhu a jak se to promítá do požadavků na kandidáty do obchodních pozic
- Na příkladech z praxe Vám ukáži profil obchodníka, který je nejvíce úspěšný, tj. dokáže plnit prodejní cíle (nebo též, o jaký profil obchodníků je dnes na trhu největší zájem)
- Naučíte se metodu strukturovaného vedení přijímacího pohovoru s cílem minimalizovat riziko špatného výběru
- Dostanete konkrétní příklady otázek a naučíte se takto získané odpovědi správně vyhodnocovat
- Po absolvování kurzu dokážete identifikovat varovné signály v projevu kandidátů a vyhodnotit jejich význam pro Vás jakožto zaměstnavatele
Pro koho je kurz určen
Tento kurz je určen pro každého, kdo se ve vaší společnosti přímo podílí na náboru obchodníků.
- Personalisté
- Obchodní management
- Top Management
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné15 lekcí · 1:12 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyPersonálně-konzultační společnost zaměřující se na oblast B2B prodeje
Společnost KP2 pomáhá zvyšovat výkon prodejních týmů. Zaměřuje se jednak na vyhledávání špičkových kandidátů do obchodních a s obchodem souvisejících pozic a dále na oblast prodejních procesů a strategií.
Specialista na obchod a vyhledávání kandidátů do obchodních pozic
Jiří postupně prošel všemi pozicemi v B2B prodeji, počínaje obchodním zástupcem, manažerem pro klíčové zákazníky až po obchodního ředitele firmy s miliardovým obratem. Veškerá jeho kariéra je spojena s obchodem a jak sám říká: “obchod je jeho velkou vášní”.
V roce 2008 založil společnost KP2 Czech Republic, jejímž posláním je zvyšování výkonu prodejních týmů. Jedná se především o vyhledávání špičkových kandidátů do celého spektra obchodních pozic a dále o školící a konzultační činnost. Jeho zákazníky jsou jak malé české firmy, tak nadnárodní korporace.
89 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Jeden z mála kurzů, který obohatí lidi s praxí! Pecka, díky!
super kurz, ďakujem
Kurz se mi líbil, některé části určitě při výběrovém řízení využiji.