Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Jak zvýšit úspěšnost akvizičních telefonátů
Kurzem provází Miroslav Princ
Získejte lepší pocity z telefonování a zvyšte své výsledky o desítky procent.
Obchodní a akviziční telefonování zaspalo dobu. Zákazníci se nejenom změnili co do rozhodování, kde využívají internet a média s ním spojená, ale také co do zkušenosti s telefonáty. Umí se s nimi stále efektivněji vypořádat. Tedy s těmi zastaralými. Jaké jsou Vaše telefonáty? Podle jakých principů a vzorů telefonujete? Zaspali jste dobu i Vy?
- Nedaří se Vám zaujmout?
- Potýkáte se s odmítáním?
- Odkládáte telefonování?
V kurzu se naučíte:
- Proč lidé odmítají a čím to způsobujete
- Co říkat a jak vést hovor, abyste zaujali
- Jak reagovat na námitky, abyste nevyvolávali potřebu se bránit
- Jak z telefonování získat lepší pocity a přestat ho odkládat
Kurz je určený pro:
- obchodníky a podnikatele, kteří telefonem oslovují nové i současné zákazníky s cílem navázat spolupráci anebo domluvit schůzku, případně uzavřít objednávku
- pro operátory zákaznických center, kteří dělají “upsell” s volajícími zákazníky >>najdete zde<<
- pro pracovníky v administrativních a podpůrných rolích
Absolventi živých seminářů říkají, že je “postavené na hlavu” to, co dosud dělali nebo jim o telefonování říkali. Přitom jim doporučení dávají smysl a při aplikování do praxe zvyšují své výsledky o desítky procent.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné17 lekcí · 1:05 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyLektor, autor a konzultant
Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodního telefonování. Za více než dvě desítky let udělal tisícovky telefonátů a vedl tisíce obchodních jednání v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě. V roce 2013 odstartoval změnu v telefonování knihou-bestsellerem Jak uspět při obchodním telefonování, podle které už telefonují tisícovky obchodníků a lektoři podle ní telefonování učí. Více na prodejpotelefonu.cz nebo miroslavprinc.cz.
92 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
S telefonováním teprve začínám a tento kurz mi dal rozhodně nemalou řadu informací a tipů, které budu dále používat.
Výklad byl pro mě naprosto jasný a výstižný. Skvělý kurz! Děkuji
Kurz považuji za velmi užitečný i pro svůj obor, kde nevoláme čistě akviziční hovory, ale reagujeme na poptávky zákazníků. Překonávání počátečního odporu je v podstatě stejné.
Jsem rád, že mi kurz potvrdil to, co sám makléře učím a dodal mi pár dalších podnětů a impulzů.
Rozhodně jej doporučuji všem obchodníkům. Zejména těm, kteří telefonují.
“Děkuji. Jsem rád, že jste získal další podněty pro zlepšování se.“
super