Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
6:23
4:08
2:07
Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kurzem provází Filip Kahoun
Než začnete vést lidi, musíte se nejprve stát dobrým lídrem sami sobě. Jinak se jako šéf budete trápit a neustále o sebe „zakopávat“. S dobře zvládnutým „self-leadershipem“ naopak snáze dosáhnete všech svých cílů. Celý popisek
Lidé, kteří ovládají umění self-leadershipu, mají zdravé sebevědomí a vysokou emoční inteligenci. Vědí, na co jsou přirozeně talentovaní, a dokážou toho bravurně využít. Umí sami sebe namotivovat a vlastní nadšení přenést na ostatní. Není tedy divu, že u druhých mají přirozenou autoritu a právem je jejich okolí vnímá jako úspěšné.
V první části třídílné série o leadershipu se zaměříme právě na vedení sebe sama. Odhalíme společně tajemství self-leadershipu a řekneme si, jak být sám sobě dobrým šéfem.
V tomto kurzu získáte praktický návod na to, jak:
Pro koho je kurz určený?
Umění leadershipu spočívá ve schopnosti řídit pozornost. První dávku pozornosti je potřeba věnovat tomu, abychom našli a začali důsledně dodržovat svůj vlastní „návod k použití“. Všechny výrazné vůdčí osobnosti dotáhly tuto schopnost zvanou „self-leadership“ k dokonalosti. Teď je řada na vás!
20 lekcí · 54 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitoly6:23
4:08
2:07
Lektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Doporučuji.
Perfektne
Zajímavé školení, kde člověk dost otevře oči