Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.

Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kurzem provází Laura Blažeková
Mezigenerační rozdíly jsou často kamenem úrazu a zdrojem napětí v týmu. V tomto kurzu se naučíte nahlížet na generační rozdíly v jiném světle. Místo frustrace a pocitu neúcty vás tento kurz připraví na efektivní a uctivou mezigenerační komunikaci. Celý popisek
Máte pocit, že si se svým starším či mladším kolegou nerozumíte? Že žijete v jiných světech
a propojit je v zájmu hladkého průběhu pracovní produktivity je nemožné? Štvou vás?
Osvojte si komunikační dovednosti, které vám pomohou fungovat efektivně, i když jste odlišní.
V tomto kurze se dozvíte, odkud pramení naše jinakost, jaká má pozitiva, ale i to, jak s ní pracovat
systematicky. Projdeme si mezigenerační rozdíly jednotlivých generací, stereotypy, které
ovlivňují naše uvažování, podíváme se na to, jak předcházet mezigeneračním konfliktům, ale
také na to, jak je řešit. Budeme se věnovat rovněž strategiím, jak prohloubit mezigenerační
porozumění, co můžete ze své pozice dělat vy a jaká systémová řešení se osvědčila v praxi.
Podíváme se také na způsoby mezigeneračního přenosu zkušeností, které vyplývají z výzkumů
nejefektivnějších vzdělávacích metod.
V kurzu se naučíte:
Kurz je určen pro:
17 lekcí · 39 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyExpertka mezigenerační dynamiky
Laura Blažeková se věnuje mezigenerační dynamice v pracovním prostředí a mezigeneračnímu přenosu zkušeností. Sama patří do nejmladší generace na pracovním trhu, do generace Z. Absolvovala liberální studia se zaměřením na sociologii a psychologii, o které se opírá i ve své praxi. Její metody práce s mezigeneračními rozdíly vycházejí z výzkumů mezigenerační dynamiky a rozdílů. V Allheads se věnuje také propojování mladých talentů s firmami prostřednictvím networkingových setkání, employer brandingu, marketingu a product developmentu, přičemž cílovou skupinou je mladá generace.
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Velmi dobry kurz, ktory je rozhodne prinosom, ak pracujete vo viacgeneracnom time/prostredi, alebo ak ho pripadne vediete. Jedinym drobnym "ale" je - a aj to len v pripade, ak vekom ci nastavenim patrite ku Gen X, resp. Baby Boomers - obcas rusive caste pouzivanie cudzich slov/pojmov, v ktorych je mozno "doma" Gen Z, ale starsim nic nehovoria/su nove.
Bylo to pěkné a přínosné.
Kurz dobrý. Veľmi komplexný a dosť konkrétny vzhľadom na svoju (krátku) dĺžku. Rýchlosť rozprávania ho však činí nekomfortným a nestihla som navnímať všetko.