Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Nastavení PPC kampaní s analýzou klíčových slov
NejprodávanějšíKurzem provází GroupM Nexus a Martin Matějka
Chcete zjistit, jaké typy kampaní by neměly chybět v PPC účtech? Nevíte, kde začít a které výrazy byste měli zpracovat prioritně? Zjistěte, jaká struktura účtu vám pomůže na nic nezapomenout a jak budete inzerovat opravdu na všechno nejdůležitější. Celý popisek
Zjistíte, jaké možnosti inzerce nabízí PPC reklama, jaké kampaně je nutné mít v každém účtu a jakým způsobem přemýšlet nad tvorbou reklamního účtu. Ukážeme si příklady, jak pracovat s Analýzou klíčových slov a jak si jednoduše navrhnout základní strukturu kampaní.
Konkrétně se dozvíte:
- Co by měl obsahovat každý PPC účet,
- Jak se dívat na data z Analýzy klíčových slov,
- Jak strukturovat PPC účet efektivně,
- Jak si rychle udělat vlastní přehled o vhodné struktuře účtu
Pro koho je kurz určen?
- Pro majitele menších firem, kteří sami spravují vlastní PPC kampaně,
- pro začínající PPCčkaře,
- pro každého, kdo se věnuje PPC a hledá inspiraci pro kampaně.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné17 lekcí · 25 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyPomáháme firmám růst v online marketingu
Jsme digitální agentura, která propojuje znalosti a zkušenosti více než 110 specialistů v pražské pobočce. Baví nás svět onlinu a spojuje láska k datům. Marketing by podle nás měl být efektivní, kvalitní, přínosný a hravý. A přesně takoví jsou i lidé v GroupM Nexus. Rádi sdílíme naše nasbírané zkušenosti na školeních, abychom posouvali úroveň komunikace našich zákazníků i odborné veřejnosti.
Performance Advertising Team Leader
Martin Matějka pracoval ve firmě H1.cz, která se stala součástí GroupM Nexus na pozici Performance Advertising Team Leader. Mezi jeho klienty patřili Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, Košík.cz, Kulina.cz. V online marketingu působí více než 5 let. Zkušenosti nabíral nejen v PPC, ale také v oblasti tvorby webů, SEO a UX. Nejvíce ho baví tvořit komplexní strategie a přijímat nové výzvy.
88 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Kurz je bohužel nezáživný, lektor čte monotónně text. V otázce č. 3 je v textu chyba.
*****
Kurz je fajn pro člověka, který neočekává průvodce naklikáním reklamy, spíše ukazuje principy. Což nakonec těm, co hledali naklikání, může pomoci o trochu víc a kouknout se na věc z nadhledu.