Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Osobní marketing: 3 v 1
NejprodávanějšíKurzem provází Filip Kahoun
Lidé, kteří vědí, jak si dělat chytrý osobní marketing a umí se profesionálně prezentovat, mívají mnohem lepší kariérní vyhlídky i vyšší společenský kredit. Naučte se postavit svou silnou osobní značku a zdravě se prosadit. Celý popisek
Spousta lidí klade rovnítko mezi osobní marketing a nebetyčnou samochválu. To je však velký omyl. V naší kultuře je okázalé nafukování a hlasitá osobní reklama nejen slepou uličkou, ale přímo společenskou oprátkou. Naopak, chytrý osobní marketing, který vede k úspěchu, stojí především na užitku pro druhé a jeho nevtíravé komunikaci.
Tento třídílný seriál, propojený do jediného kurzu, je praktickým návodem, jak si postavit silnou osobní značku a zdravě se prosadit. V práci, na trhu i v životě.
Co se v kurzu dozvíte?
- Jak si vybudovat pozitivní image a silný osobní příběh
- Jak si dělat kariérní marketing a úspěšně se prodat v zaměstnání
- Jak se profesionálně prezentovat v sociálních médiích
Pro koho je kurz určen?
- Pro všechny, kteří se chtějí naučit, jak se v dnešní době dobře prodat.
- Pro zaměstnance, kteří chtějí nastartovat svůj kariérní růst
- Pro podnikatele, kteří potřebují propagovat svou osobní (či firemní) značku.
- Pro manažery, kteří válčí s náborem nováčků a potřebují rozjet aktivní „employer branding“.
- Pro každého, kdo nechce zapadnout v dnešním informačním smogu a má odvahu vystoupit z řady.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné44 lekcí · 3:54 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyLektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
95 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Vynikající obsah a skvěle zpracované téma kterému dal Filip stravitelnou formu.
Hezky pojaté, srozumitelně prezentované a uspořádané. Těším se další kurzy
Velmi pozitivně hodnotím nejen obsah, ale i prezentaci!