Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.

Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kurzem provází Filip Kahoun
Sociální sítě dnes představují nejvyšší ligu osobního marketingu. Jsou otevřenou branou do světa médií, kde už se nehraje jen o pozornost vašeho okolí, ale celého trhu. Celý popisek
Ti nejlepší z nejlepších posbírali na sítích tak početné publikum, že by se o tom mohlo zdát i nejsledovanějším globálním televizím. Uspět však může téměř každý! Chce to jen vědět jak a mít dostatek vytrvalosti…
Profesionálně zvládnutá sebeprezentace v sociálních médiích není zdaleka jen o sběru „lajků“ a budování zvučného jména ve veřejném prostoru. Dokáže vám vydatně pomoci třeba se sháněním nových klientů nebo při náboru nováčků do týmu, může vám otevřít nové kariérní či obchodní příležitosti, podpořit prodeje vašich produktů, udělat vám dobrou reklamu v zaměstnání a v neposlední řadě i zvýšit tržní cenu vaší osobní značky.
Ve třetím a závěrečném díle seriálu o chytrém osobním marketingu se zaměříme právě na to, jak se prosadit na sociálních sítích a vytěžit maximum z jejich obřího potenciálu.
Tento kurz vám nabídne praktický návod, jak:
Komu je kurz určen?
15 lekcí · 1:21 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyLektor leadershipu a osobního marketingu
Filip Kahoun patří už několik let k nejžádanějším lektorům na Seduo.cz. Vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie. Více než 15 let strávil v nejvyšším vedení společností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a největší české digitální agentury H1.cz. V současné době přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba GOOGLE nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV PRIMA, ROHLÍK.CZ… A mnoho dalších. Napsal dvoudílnou knihu BOJ O POZORNOST. Její první část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Kurz byl nabytý praktickými znalostmi a návody jak uspět v mediálním světě
Skvěle zpracovaný kurz. Rozhodně doporučuji ke studiu.
Jsko vždy skvělý.