Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Prodej 2.0: jak být úspěšnější při prodejním rozhovoru
NejprodávanějšíKurzem provází GrowJOB a Michal Musil
Přemýšlíte nad tím, jak mít v prodeji výsledky, ale nebýt příliš tlačiví? Proč je důležité být v prodeji jako chameleon? Jak nechat zákazníka vidět jasněji hodnotu ve vašem řešení? Pomocí jakých metod lidem řešení nenásilně prodat? Celý popisek
I když všichni víme, že prodej je klíčovou esencí každého podnikání, tak většina z nás nemá ráda, když mu někdo něco prodává. Dan Pink dělal výzkum vnímání slova prodej na 9.000 lidech v Evropě a USA. Výsledek byl 20 negativních a pouze 5 pozitivních asociací. Nejčastějším slovem spojeným s prodejem bylo 1# Tlačivý. Dnešní studie ukazují, že prodej funguje nejlépe jako služba druhým. V atmosféře, která prodej spíše diskvalifikuje, než vytváří.
V kurzu se dozvíte:
- Jak při prodejním rozhovoru prodejní atmosféru v interakci se zákazníkem?
- Jaké mají charakteristiky nejúspěšnější obchodníci podle studie z Challenger Selling?
- Proč a jak být při prodejním rozhovoru chameleonem?
- Jaké existují komunikační styly a jak s nimi pracovat při prodejním rozhovoru?
- Jak být silnější v investigativní části prodejního rozhovoru pomoci kalibrovaných otázek a metodiky SPIN?
- Jak lépe zvládat fázi ovlivnění a lépe prezentovat produkt či řešení díky poznatkům z behaviorální ekonomie?
Pro koho je kurz určený:
- Pro obchodníky, kteří si chtějí „zvědomit“ techniky a principy nenásilného prodeje
- Pro začínající obchodníky, kteří chtějí zvládat lépe vedení prodejního rozhovoru s potenciálními klienty
- Pro všechny, kdo prodávají své myšlenky, nápady či řešení svému okolí.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné28 lekcí · 1:25 hod
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyVzdělávací institut
Ve vzdělávacím institutu GrowJOB pomáháme zlepšovat vnitřní motivaci, efektivitu práce a spokojenost jednotlivců a lidí ve firmách. Převádíme do praxe aktuální vědecké poznatky převážně z oblasti neurověd a behaviorální ekonomie. Naší prací spoluvytváříme hodnotové společnosti skrze které přispíváme k budování hodnotového Česka.
Konzultant v oblasti prodeje
Michal spolupracuje přes 10 let s GrowJOB Institute, kde zakládal pražskou pobočku a obchodní tým. Dlouhodobě se zajímá o to, co věda ví v oblastech prodeje, komunikace a vyjednávání. Působil 2 roky jako sales interim manager v reklamní agentuře Attack Promotion, kde měl odpovědnost za rozvoj obchodu a týmu account managerů. Aktuálně spolupracuje se společností Alma Career na mezinárodním start-upu Arnold, kde pomáhá s obchodem a implementací produktu (nová generace zaměstnaneckých průzkumů) do větších organizací v ČR a zahraničí. Je akreditovaným mediátorem a vede kurz o vyjednávání a komunikaci pro magisterské studenty na České zemědělské univerzitě. Je spoluzakladatelem značky a komunity SalesMajstr, která pořádá komunitní a vzdělávací meet-upy pro obchodníky a obchodnice. Prodej a komunikaci školil ve firmách jako UniCredit Bank, Česká Spořitelna, ČSOB, Zonky, CPI, KPMG, Raynet, Bar který neexistuje a další.
91 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Velmi science-based kurz. Storrytelling je kral.
Spokojný, technické, prepracované.. odporúčam
:)