Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Prodejní techniky: jak ovlivnit nákupní rozhodování
NejprodávanějšíKurzem provází Viktor Kostický
Chcete se v obchodě posunout na vyšší úroveň? Přidejte do svých obchodních jednání poznatky z psychologie ovlivňování, vycházející z vědeckých výzkumů behaviorální ekonomie a psychologie. Celý popisek
Poznatky behaviorální ekonomie a psychologie vlivu na nákupní rozhodnutí se již běžně využívají ve světě e-commerce, nebo v marketingu. Ale je to tak i v obchodních schůzkách? V oblasti obchodních setkání, v mluveném slově, jsou tyto poznatky teprve na začátku. Možná je to tím, že se jedná o rychle probíhající situace, oproti oblastem, kde je více času na designování, a proto je to náročnější. Také aplikace těchto poznatků do situací mluveného slova je odlišné. Nicméně využití behaviorální ekonomike a psychologie v obchodních schůzkách, cold callech, obchodních e-mailech či ve vyjednáváních je velký, a dopad na výsledky může být zásadní.
V kurzu se naučíte:
- Jak neprodávat pouze benefity, ale umět využít i emoci ztráty a problémy
- Využití pocitu, který každý člověk vnímá, že něco zmešká
- Jak během pár vteřin snížit nejistotu zákazníka
- Způsob účinného nasazení brouka do hlavy zákazníka
- Jak využít v obchodě vědecké výzkumy vlivu reciprocity
- Jak zvýšit pocit sounáležitosti
- Proč a jak využívat přirovnání a metafory
Kurz je určen:
- obchodníkům, kteří chtějí na základě vědy zvýšit svou úspěšnost
- manažerům, majitelům, podnikatelům a ostatním, kteří se chtějí dostat na vyšší level ve schopnosti ovlivnit druhou stranu
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné9 lekcí · 51 min
Konzultant obchodu a leadershipu
Viktor se jako konzultant a trenér specializuje zejména na seniorní prodejce v obchodě a ve vyjednáváních, kdy zpravidla jde o hodně. Věnuje se také oblasti leadershipu, kde se zabývá tématy ega a vlivu. Ve své práci se drží 2 důležitých zásad: práce na projektech, které ho baví a s klíčovými lidmi, kteří jsou nadšeni pro věc. Dříve roky vedl týmy a obchodní oddělení hlavně v nadnárodních korporacích v IT sektoru. Kromě toho pravidelně publikuje odborné články v médiích jako Forbes, Czech & Slovak Leaders a jiné. www.viktorkosticky.com
92 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
perfektný kurz, ďakujem
Super kurz.
Srozumiteně podané.