ano, líbil
“Aleno, vazim si a dekuji hodnoceni. Preji, aby se vam povedlo co nejvic z toho prevest do praxe.“
zajímavé
“Dekuji a vazim si, ze jste venoval hodnoceni jednim slovem svuj cas. Rad bych vedel, co nenaplnilo vasi potrebu jit na 5. Nehonim ted skote, ale obsah. Preju uspech a radost z nej.“
Obecný kontext je v kurzu podpořený příklady, což je super, ale osobně jsem šla hlavně za praktickou částí, jak na CX. S tímto očekáváním pro mě byla přínosná kapitola o metrikách. Měla jsem povědomí o cca 80% obsahu a tedy mi kurz mnoho nepřinesl.
“Dekuji za nazor a zkusenost. Ano, uvedomuji si "osud" obecnosti kurzu. Z toho je videt, ze jste advanced a hledate dalsi level. Preji uspech“
Skvělý !
“Michale, dekuji za hodnoceni. Preju hladky prenos poznatku do praxe“
Kurz je skvělým vhledem do problematiky CX. Lektor má velmi příjemný projev, vše je jasně a srozumitelně vysvětleno. Skvělé je velké množství příkladů, které používá. Ptáte-li se, zda má smyl CX řešit ve vaší firmě, tady najdete informace, které Vám pomohou vytvořit si názor. Osobně bych uvítala další pokračování tohoto kurzu.
“Tesim se ohodnoceni. Preju uspech“
Některé fakta byly pro mne nové, naopak jiné se mi zdály jako samozřejmé a tudíž zbytečné o nich mluvit. Často opakovaly stále stejné nebo podobné rady.
“Dekuji za feedback. Ano, tim, ze kurz si nachazi tak juniorske i seniorske publikum je pod veci, na ktere poukazujete stavaji. Vazim si komentu ohledne opakovani“
ten závěrečný test dal fakt zabrat, v kontextu kurzu je obtížně uchopitelný
“Dekuji za feedback. Velmi si vazim podnetu na vylepseni. Preji uspech a radost z toho co delate a ja se poznazim i diky vasi reakci o lepsi zakaznickou zkusenost“
*******
“Vdaka za hodnotenie“
Veľa užitočných informácií k dôležitej téme. Vďaka :) Určite to využijem pri rozvíjaní nášho projektu.
“Dakujem za nazdielanie skusenosti. Budem este vdacnejsi, ak budeme vediet o vysledkoch, ktore vdaka tomu ziskate. Prajem uspech a radost, z toho, co budete v CX realizovat.“