Klaudie G.

Kurz se mi moc líbil a vřele doporučím všem operátorům callcentra! Během kurzu je k vidění i spousta ukázek dobrých či špatných hovorů !


Vladimír V.

Dobře připravené, jasný přednes, srozumitelné příklady.


Marián H.

dalsia zaujimava tema vyborne odprezentovana sikovnou lektorkou


Viera Ď.

Výborná lektorka aj kurz


Nikola G.

Kurz je velmi dobre a správne mierený na správnu komunikáciu s klientmi a zákazníkmi. Kurz je Uricte využiteľný aj v bežných konverzaciach. Oceňujem skvele príklady.


Filip V.

Z pozice pracovníka zákaznického servisu se jedná o účelné školení se spoustou příkladů z praxe. Super upozornění na správné oslovování zákazníka. Doporučuji :)


Patrik P.

perfektné


Iva P.

Lektorka vysvětluje vše krásně, jednoduše a pochopitelně


Simona Horáková

V kurzu bylo vypíchnuto důležité a podstatné. Ráda bych v kurzu ještě slyšela scénky se zákazníkem, který je distingovaný, na úrovni, ale manipulující. Děkuji.


Jan W.

Lituji spíš operátory, je to náročná práce.