Pan Oliva to vedl velmi dobře, jeho dikce mě udržela u výuky.
“Tak to mám velkou radost, děkuji že jste si našel čas na hodnocení. J. Oliva“
Je to velmi užitečné.
“Ano, je. Moc děkujeme za geedback.“
Byl přínosný, lektorův projev byl jasný, za mě spokojenost. Děkuji.
“Moc děkujeme za recenzi. Hezké dny.“
Velni zajimavé a poučující. Děkuji
“Moc děkujeme za recenzi.“
Výborný mluvený projev.
“Výborný psaný komentář, moc děkuji :-)“
Srozumitelný kurz, který uvádí i příklady z praxe.
“Moc děkujeme za feedback.“
Hezky vysvětlené, prakticky zaměřené. Doporučuji.
“Dobrý den, děkuji za skvělý feedback, snad to příště vytáhneme na těch 5/5 :-)“
Kurz nebyl špatný, ale polovina je spíše pouze pro HR než pro manažery. Pokud má firma HR, tak manažeři nemusí řešit doručování nebo délku zkušební doby nebo doby určité atp. Bylo by dobré kurz více zaměřit na vedoucí zaměstnance, na jejich odpovědnosti v oblasti BOZP (např. i řešení sporů) - např. když se manažerovi zaměstnanci poperou na pracovišti - jak by měl správně postupovat atp., nebo podezření na alkohol, nebo zda smí pustit zaměstnance za volant, pokud nemá platnou lékařskou prohlídku nebo školení řidičů - atp.
“Dobrý den, moc děkuji za hodnocení a oceňuji, že i přes množství výhrad nás to stálo pouze jednu hvězdu :-) Až budeme dělat nějaké další kurzy, budeme na to myslet.“
Super kurz, hodně důležitých informací, protože pracovní právo není vůbec jednoduché. Moc děkuji a velmi doporučuji.
“Moc děkuji za pozitivní odezvu, vážím si toho.“
Perfektní