Poctivě zpracované základy řízení kvality
“Děkuji Ondřeji, jsem rád za hodnocení.“
Kurz je určený pre kvalitárov v automobilovom priemysle. Iné odvetvia si tu nájdu málo potrebných informácií.
“Rozumím a vnímám. Díky za hodnocení.“
Velice příjemná prezentace.
“Díky :-)“
Perfektní profesionální výklad i s příklady z praxe.
“Díky za hodnocení Mirko! Krásný den! :-)“
Skvělé a pro moji práci kvalitáře v automobilovém průmyslu velmi přínosné.
“Díky za hodnocení Zdeňku. Jsem rád, že pomohlo :-)“
kurz bol podany velmi zaujimavo a dolezite pojmy boli dostatocne vysvetlene. Vyber prikladov bol velmi vhodny, aby si clovek vedel preberanu temu dostatocne predstavit.
“Tak to je krásné, že pomohl. Krásný den 🙂“
Pokračování prosím, víc příkladů z praxe, a něco non automotive. Díky
Jinak super!
“Díky, že se líbilo Honzo! Jestli se někdy dohodneme se Seduem, rád budu pokračovat a přidám příklady ;-) Krásný den. Míla Chlan“
Děkuji za kurz
“Děkuji za shlédnutí 😉“
Srozumitelné, poutavé
“To jsem rád!“
Nejlepší! :)
“👍“