Péče o síť kontaktů a základní principy prorůstání do organizace

Nejprodávanější

Kurzem provází  Zbyněk Rozbořil

Vhodné k poslechu

Péče o síť kontaktů je nenápadnou, preventivní a mimořádně důležitou obchodní disciplínou. Lidé, kteří umí pozorně a systematicky pečovat o své zákazníky, si mohou vybudovat nesmírně produktivní okruh věrných klientů. Celý popisek

890 Kč s DPH

Celková délka

49 min

Počet lekcí

17

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

A pomocí pečlivé péče o ně se mohou dostat do pozice, kdy nemusí dělat aktivní prodej, ale prodávájí pomocí skvěle vybudované reference. Jedno zlatých pravidel obchodu říká, že péče o stávajícího zákazníka je finančně a energeticky výhodnější než zběsilé lovení nových kontaktů. V tomto kurzu si ukážeme klíčová doporučení pro dlouhodobou péči o klienta.

Po světě chodí tolik zajímavých lidí! Jen pomyslete na to, jaký benefit by to pro Vás mělo, pokud byste se dokázali propojit se všemi pro Vás zajímavými lidmi. Dovedete si představit to množství inspirace? Pojďte v tomto kurzu pochopit hlavní principy budování sítě (networkingu) a péče o kontakty. Najdete zde několik praktických návodů na to, jak kontakt navázat a jak o něj pečovat. Pevně doufáme, že se Vám podaří na základě uvedených rad a doporučení vybudovat síť, která bude fungovat nejen obchodně, ale hlavně lidsky. Síť, který bude plná pozitivní a inspirující energie!


V kurzu se naučíte:

  • Jak navázat první kontakt se zákazníkem a jak o něj dále pečovat
  • Jaká jsou praktická doporučení pro péči o vztah s klientem
  • Jak nehrát v prodeji na jednu kartu, ale prorůst do celé organizace

Kurz je určený pro:

  • Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, respektujíci techniky prodeje
  • Profesionály, kteří chtějí prorůst to organizační struktury zákazníka a kteří chtějí rozšířit svou síť kontaktů u zákazníka a systamatičtěji pečovat o celou společnost, se kterou obchodují
  • Pro ty, kteří chtějí zvládnout navazování prvního kontaktu a zlepšit se v dovednostech budování sítě, tzv. networkingu
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Zbyněk Rozbořil

zakladatel a architekt řešení ve společnost Development Ateliér

Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.

Hodnocení kurzu

89 %

297 hodnocení
193x
67x
27x
5x
5x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Dagmar Huderová

Velmi zajímavé a přínosné


Jarmila S.

.


Jaroslav Brůža

Dobrá inspirace jak se více rozvíjet.

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.