Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Péče o síť kontaktů a základní principy prorůstání do organizace
NejprodávanějšíKurzem provází Zbyněk Rozbořil
Péče o síť kontaktů je nenápadnou, preventivní a mimořádně důležitou obchodní disciplínou. Lidé, kteří umí pozorně a systematicky pečovat o své zákazníky, si mohou vybudovat nesmírně produktivní okruh věrných klientů. Celý popisek
A pomocí pečlivé péče o ně se mohou dostat do pozice, kdy nemusí dělat aktivní prodej, ale prodávájí pomocí skvěle vybudované reference. Jedno zlatých pravidel obchodu říká, že péče o stávajícího zákazníka je finančně a energeticky výhodnější než zběsilé lovení nových kontaktů. V tomto kurzu si ukážeme klíčová doporučení pro dlouhodobou péči o klienta.
Po světě chodí tolik zajímavých lidí! Jen pomyslete na to, jaký benefit by to pro Vás mělo, pokud byste se dokázali propojit se všemi pro Vás zajímavými lidmi. Dovedete si představit to množství inspirace? Pojďte v tomto kurzu pochopit hlavní principy budování sítě (networkingu) a péče o kontakty. Najdete zde několik praktických návodů na to, jak kontakt navázat a jak o něj pečovat. Pevně doufáme, že se Vám podaří na základě uvedených rad a doporučení vybudovat síť, která bude fungovat nejen obchodně, ale hlavně lidsky. Síť, který bude plná pozitivní a inspirující energie!
V kurzu se naučíte:
- Jak navázat první kontakt se zákazníkem a jak o něj dále pečovat
- Jaká jsou praktická doporučení pro péči o vztah s klientem
- Jak nehrát v prodeji na jednu kartu, ale prorůst do celé organizace
Kurz je určený pro:
- Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, respektujíci techniky prodeje
- Profesionály, kteří chtějí prorůst to organizační struktury zákazníka a kteří chtějí rozšířit svou síť kontaktů u zákazníka a systamatičtěji pečovat o celou společnost, se kterou obchodují
- Pro ty, kteří chtějí zvládnout navazování prvního kontaktu a zlepšit se v dovednostech budování sítě, tzv. networkingu
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné17 lekcí · 49 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyzakladatel a architekt řešení ve společnost Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.
89 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Velmi zajímavé a přínosné
.
Dobrá inspirace jak se více rozvíjet.