Základy PPC reklamy v Google Ads a Skliku

Kurzem provází  Petra Větrovská

Naučte se získat zákazníky z vyhledávačů!

799 Kč s DPH

Celková délka

55 min

Počet lekcí

19

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Oslovit zákazníka přesně ve chvíli, kdy vyhledává produkt nebo službu, se stalo pro většinu velkých i malých firem nepostradatelnou součástí marketingu. Umět správně zacílit právě ty zákazníky, kteří s největší pravděpodobností nakoupí, maximalizovat počet objednávek a neprodělat na tom kalhoty, ale není úplně triviální.

V kurzu se seznámíte s PPC reklamou, jejími principy a potřebnými postupy k tomu, abyste dokázali nastavit a spustit jednoduchou kampaň ve vyhledávání v Google AdWords a v Skliku.

Kurz je určen každému, kdo s PPC reklamou začíná, chce proniknout hlouběji nebo již kampaně spravuje, ale přeci jen má určité nejasnosti v základech. Dozvíte se:

  • jak přemýšlet nad přípravou PPC kampaně,
  • jak zvolit relevantní klíčová slova,
  • jak psát reklamní texty,
  • jak nastavit ceny a rozpočty,
  • jaké nástroje a funkce Google AdWords a Skliku potřebujete využít,
  • jak reklamu měřit a vyhodnotit,
  • jak se vypořádat s nejčastějšími problémy.

Upozornění: Tento kurz byl natočen v září 2015. Přestože principy PPC reklamy zůstávají stejné, mohlo se mezitím změnit webové prostředí i některé funkce používaných aplikací a ne vše tedy musí odpovídat dnešnímu stavu. 

Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Petra Větrovská

PPC specialistka

Petra nasbírala zkušenosti v předních českých SEM agenturách. Od roku 2012 se na volné noze specializuje na správu kampaní v Google Ads a Skliku pro e-commerce klienty. Vytváří i nezávislé strategické audity PPC kampaní k nalezení příležitostí a rezerv. Je autorkou rozsáhlého online průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

Hodnocení kurzu

90 %

126 hodnocení
78x
36x
8x
3x
1x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Andrea L.

praktické ukážky, zaujímavý obsah


Miroslav Hora

Dobrý úvod do PPC, jen už je znát čas staršího vydání. Nicméně, pokud chce člověk více, aktuálnější stav a větší podrobnost, stačí navštívit Petřin blog.


Dominik D.

Velmi obecné, ale pro nováčky ideální. :)

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.