Akviziční telefonáty pro zákaznická centra

Kurzem provází  Miroslav Princ

Vhodné k poslechu

Zvyšte efektivitu prodeje stávajícím zákazníkům, aniž byste ohrozili vztahy s nimi.

1 190 Kč s DPH

Celková délka

36 min

Počet lekcí

13

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Jste v pravidelném telefonickém kontaktu se zákazníky v podpůrné nebo servisní roli a chcete jim začít proaktivně prodávat?

Potom zapomeňte na “nabídku” nebo “akci”, kterou pro ně máte. Lidé ji ve většině případů s díky odmítnou. A když zatlačíte, budete riskovat ohrožení fungujícího vztahu.

Vaši zákazníci se totiž změnili. Jsou více samostatní a sebevědomí, mají větší výběr a více informací, a nedělají prchlivá rozhodnutí. Proto požadavek na rozhodnutí v telefonu může způsobit více škody než užitku. 

V kurzu se naučíte:

  • proč lidé odmítají a čím to způsobujete
  • jak přejít od servisního hovoru k prodejnímu, aniž byste zákazníka vystrašili
  • co je nová dovednost, která Vám přirozeně chybí a kterou se musíte doučit
  • jak reagovat na námitky, abyste nevyvolávali potřebu se bránit
  • jak získávat souhlas k objednávce, případně schůzce s obchodním zástupcem

Naučíte se, jak přizpůsobit prodávání tomu, jak zákazníci nakupují. Zvýšíte tak efektivitu prodeje v desítkách procent, aniž byste ohrozili existující vztahy. 

Kurz je určený pro:

  • operátory a zaměstnance zákaznických a servisních center, kteří dělají “upsell” s volajícími zákazníky
  • pro obchodníky a podnikatele, kteří telefonem oslovují nové i současné zákazníky s cílem navázat spolupráci anebo domluvit schůzku, případně uzavřít objednávku >>najdete zde<<
  • pro pracovníky v administrativních a podpůrných rolích
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Miroslav Princ

Lektor, autor a konzultant

Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodního telefonování. Za více než dvě desítky let udělal tisícovky telefonátů a vedl tisíce obchodních jednání v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě. V roce 2013 odstartoval změnu v telefonování knihou-bestsellerem Jak uspět při obchodním telefonování, podle které už telefonují tisícovky obchodníků a lektoři podle ní telefonování učí. Více na prodejpotelefonu.cz nebo miroslavprinc.cz.

Hodnocení kurzu

90 %

105 hodnocení
70x
23x
7x
2x
3x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Andrea B.

*****


Ing. L. P. . M.

Veľmi výstižné, ďakujem.


Jana B.

Veľmi dobré príklady, skúsenosti.

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.

Doufáme, že tohle se nestane. Kdyby ale přece jen, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní od nákupu kurzu.