Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Akviziční telefonáty pro zákaznická centra
Kurzem provází Miroslav Princ
Zvyšte efektivitu prodeje stávajícím zákazníkům, aniž byste ohrozili vztahy s nimi.
Jste v pravidelném telefonickém kontaktu se zákazníky v podpůrné nebo servisní roli a chcete jim začít proaktivně prodávat?
Potom zapomeňte na “nabídku” nebo “akci”, kterou pro ně máte. Lidé ji ve většině případů s díky odmítnou. A když zatlačíte, budete riskovat ohrožení fungujícího vztahu.
Vaši zákazníci se totiž změnili. Jsou více samostatní a sebevědomí, mají větší výběr a více informací, a nedělají prchlivá rozhodnutí. Proto požadavek na rozhodnutí v telefonu může způsobit více škody než užitku.
V kurzu se naučíte:
- proč lidé odmítají a čím to způsobujete
- jak přejít od servisního hovoru k prodejnímu, aniž byste zákazníka vystrašili
- co je nová dovednost, která Vám přirozeně chybí a kterou se musíte doučit
- jak reagovat na námitky, abyste nevyvolávali potřebu se bránit
- jak získávat souhlas k objednávce, případně schůzce s obchodním zástupcem
Naučíte se, jak přizpůsobit prodávání tomu, jak zákazníci nakupují. Zvýšíte tak efektivitu prodeje v desítkách procent, aniž byste ohrozili existující vztahy.
Kurz je určený pro:
- operátory a zaměstnance zákaznických a servisních center, kteří dělají “upsell” s volajícími zákazníky
- pro obchodníky a podnikatele, kteří telefonem oslovují nové i současné zákazníky s cílem navázat spolupráci anebo domluvit schůzku, případně uzavřít objednávku >>najdete zde<<
- pro pracovníky v administrativních a podpůrných rolích
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné13 lekcí · 36 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyLektor, autor a konzultant
Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodního telefonování. Za více než dvě desítky let udělal tisícovky telefonátů a vedl tisíce obchodních jednání v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě. V roce 2013 odstartoval změnu v telefonování knihou-bestsellerem Jak uspět při obchodním telefonování, podle které už telefonují tisícovky obchodníků a lektoři podle ní telefonování učí. Více na prodejpotelefonu.cz nebo miroslavprinc.cz.
90 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
*****
Veľmi výstižné, ďakujem.
Veľmi dobré príklady, skúsenosti.