Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kouzlo elegantního uzavření obchodu
NejprodávanějšíKurzem provází Zbyněk Rozbořil
Uzavření obchodu je podstatnou součástí celého obchodního cyklu. Někdy jsou to docela nervy jak pro zákazníka, tak i pro obchodníka.
Psychologicky je tato část nesmírně zajímavá, protože je v ní potřeba skloubit citlivost a ohleduplnost s jednoznačným tahem na branku. No a hlavně … uzavření nemusí být koncem, ale začátkem nového obchodu! Pokud se Vám podaří v zákazníkovi vytvořit skvělý pocit při uzavření obchodu, můžete vyvolat jednak navazující sérii zákazníkovy poptávky a za druhé se může zákazník stát Vaší aktivní referencí. V tomto kurzu se naučíte, co je potřeba při uzavření obchodu zohlednit, na co si dát pozor a jaké techniky můžete použít, abyste jednání dotáhli do konce.
Svět je plný skvělých nápadů, ale jen málo z nich je dotažených do konce. Svět je plný entuziastických obchodníků, kteří jsou nadšeni pocitem, který vyvolali u zákazníka … ale pak se jejich nápad tak nějak vypaří v neurčité mlze příslibů a nadějí. A z nápadu nezbyde nic, často jen rozhorčení a zklamání, z toho že “nechápu, proč si to zákazník nekoupil”. Uzavření obchodu je krásná důsledná disciplína, která nám i zákazníkovi pomáhá dotáhnout náš skvělý nápad do konkrétního konce a realizace. Společně, s dobrým pocitem, bez manipulace a tlaku
V kurzu se naučíte:
- Jaké emoce zákazník cítí v momentu uzavření obchodu.
- Jak rozpoznat uzavírací signály a jak je překlopit do uzavírací akce.
- Jak se nebát říct si o “to svoje” a jak citlivě dotáhnout celý nákupní proces do úspěšného konce.
- Jaké techniky je možné použít, když zákazník váhá nebo Vás přímo odmítá.
Kurz je určený pro:
- Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, respektující techniky prodeje.
- Profesionály, kteří nesnáší vědomí, ze MUSÍ prodávat své služby a chtěli by se naučit, jak prodávat s minimem tlaku a s dobrým svědomím.
- Pro všechny, kteří umí zjistit potřebu, jsou nadšeni svým produktem, ale nevědí, jak celé jednání dotáhnout do konce.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné9 lekcí · 37 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyzakladatel a architekt řešení ve společnost Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.
91 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Veľmi oceňujem konkrétne rady - otázky, ktoré určite zakomponujem do praxe. Ďakujem
Jednoduché vysvětlení a příklady použití. Srozumitelná výslovnost a klid. Dobře se to poslouchá. Není to časově náročné a jasně pojmenováno.
Super vysvetlene a prakticke rady, ktere se pokusim vyzkouset v praxi.