Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kouzlo elegantního uzavření obchodu
Sleva -50 %Kurzem provází Zbyněk Rozbořil
Uzavření obchodu je podstatnou součástí celého obchodního cyklu. Někdy jsou to docela nervy jak pro zákazníka, tak i pro obchodníka.
Psychologicky je tato část nesmírně zajímavá, protože je v ní potřeba skloubit citlivost a ohleduplnost s jednoznačným tahem na branku. No a hlavně … uzavření nemusí být koncem, ale začátkem nového obchodu! Pokud se Vám podaří v zákazníkovi vytvořit skvělý pocit při uzavření obchodu, můžete vyvolat jednak navazující sérii zákazníkovy poptávky a za druhé se může zákazník stát Vaší aktivní referencí. V tomto kurzu se naučíte, co je potřeba při uzavření obchodu zohlednit, na co si dát pozor a jaké techniky můžete použít, abyste jednání dotáhli do konce.
Svět je plný skvělých nápadů, ale jen málo z nich je dotažených do konce. Svět je plný entuziastických obchodníků, kteří jsou nadšeni pocitem, který vyvolali u zákazníka … ale pak se jejich nápad tak nějak vypaří v neurčité mlze příslibů a nadějí. A z nápadu nezbyde nic, často jen rozhorčení a zklamání, z toho že “nechápu, proč si to zákazník nekoupil”. Uzavření obchodu je krásná důsledná disciplína, která nám i zákazníkovi pomáhá dotáhnout náš skvělý nápad do konkrétního konce a realizace. Společně, s dobrým pocitem, bez manipulace a tlaku
V kurzu se naučíte:
- Jaké emoce zákazník cítí v momentu uzavření obchodu.
- Jak rozpoznat uzavírací signály a jak je překlopit do uzavírací akce.
- Jak se nebát říct si o “to svoje” a jak citlivě dotáhnout celý nákupní proces do úspěšného konce.
- Jaké techniky je možné použít, když zákazník váhá nebo Vás přímo odmítá.
Kurz je určený pro:
- Profesionály, kteří se chtějí naučit nové, respektující techniky prodeje.
- Profesionály, kteří nesnáší vědomí, ze MUSÍ prodávat své služby a chtěli by se naučit, jak prodávat s minimem tlaku a s dobrým svědomím.
- Pro všechny, kteří umí zjistit potřebu, jsou nadšeni svým produktem, ale nevědí, jak celé jednání dotáhnout do konce.
Osnova kurzu
Všechny lekce jsou přístupné9 lekcí · 37 min
Otevřít všechny kapitoly Zavřít všechny kapitolyzakladatel a architekt řešení ve společnost Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psycholog, kouč a trenér, je zakladatelem Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikové společnosti zajišťující rozvoj dovednosti a firemních kultur firem. Zbyněk se ve svém konzultačním stylu snaží vyvažovat konfrontační způsob komunikace s vnímavostí a citlivostí. V jeho portfoliu naleznete malé i velké firmy, korporace i startupy. Ve své práci se snaží inspirovat k dosažení maximální možné excelence v podstatných komunikačních dovednostech. Byť je Zbyněk silným introvertem, miluje své zákazníky i prodejní situace. Za dobu své praxe vyvinul unikátní a netlačící způsob prodeje, který inspiroval tisíce českých i zahraničních obchodních profesionálů.
91 %
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Veľmi oceňujem konkrétne rady - otázky, ktoré určite zakomponujem do praxe. Ďakujem
Jednoduché vysvětlení a příklady použití. Srozumitelná výslovnost a klid. Dobře se to poslouchá. Není to časově náročné a jasně pojmenováno.
Super vysvetlene a prakticke rady, ktere se pokusim vyzkouset v praxi.