Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
5:28
Získáte přístup do zkušební verze a firemní administrace Seduo – na 21 dní zdarma a bez závazků. Rádi vám ho také individuálně představíme a poradíme, jak z něho vytěžit maximum. Můžete nám napsat nebo rovnou zavolat.
Kurzem provází Ján Uriga
⅓ zákazníků stačí jedna negativní zkušenost a dají vašemu produktu vale. Naopak 75 % zákazníků je ochotno zaplatit více, když získají dobrou zkušenost s vaší značkou. Zjistěte, jak na to, aby se k vám zákazníci vraceli a s radostí vás doporučovali. Celý popisek
Co mají společného Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci je milují a rádi se o svou zkušenost dělí se světem v recenzích. Jak to? Zmíněné firmy totiž přesně vědí, co jejich zákazníci chtějí. Nabízejí jim jen relevantní produkty a dokáží svým produktem vykouzlit úsměv na tváři, příjemný zážitek a milé vzpomínky.
Pokud hledáte recept na úspěšnou firmu, ke které se spokojení zákazníci vracejí a přivádějí další, jste tu správně. Lektor, dlouholetý konzultant mezinárodních firem, vás seznámí s pojmem zákaznická zkušenost (customer experience, CX), vysvětlí, co si pohlídat a jak zjistit, zda jste na dobré cestě. Kromě konkrétních čísel a návodů se těšte i na příklady firem, které si se zákazníky notují a díky tomu jsou nejen oblíbené, ale i finančně úspěšné.
V kurzu se dozvíte:
11 lekcí · 1:00 hod
Specialista inovací a řízení změn
Asertivní optimista zaměřený na change management a inovace. Věřím v model bionic organisation, ve kterém moderní technologie spolupracují s člověkem na vytvoření řešení zlepšujících kvalitu života. Mám možnost prakticky denně zužitkovat svoje PhD. studium psychologie v oblasti rozhodovacích procesů lídrů, například v aplikaci behaviorální ekonomie. Vyhledávám možnosti objevovat nová místa kultury, které obohacují zaběhnuté pohledy. Spojit se můžeme třeba přes můj Linkedin.
Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem
Zajímavé téma. Pro mne nový úhel pohledu týkající se zákaznické spokojenosti.
“Dekuji vam Jano za zhodnoceni. Vazim si, ze jste si tam nasla jiny uhel pohledu a sla tou cestou. At se vam povede co nejvice navodu prevest do praxe“
Díky, osvěžil jsem si některé termíny...
“Dekuji Martine za to, ze jste venoval nekolik sekund feedbacku. Vazim si toho a povzbuzuje me to v dasim zlepsovani se. Hodne zdaru.“
Ochutnávka a základní typy jak pracovat s tématem CX.
“Ano, presne tak byl format koncipovan. Dekuji za podeleni se s vasi zkusenosti s kurzem Tomasi. At vam prinese navod na uspech.“